...innan sonen kan springa fritt fram till staketet och sedan klättra på de horisontella pinnarna, ner på andra sidan och över gatan.

Detta är vad som behövs:

clip_image001.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Appendix och 6 till
  • Laddar…
Mikael_L
Jag ser inga kulsprutetorn ... :cool:

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Jag ser inga kulsprutetorn ... :cool:
Och inga isolatorer för taggtråden... :cool:

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Det där gräver de sig under på nolltid. ;)

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
Mikael_L
Ja man får se till att undanhålla saker som hjälper till för flykt.

Men se upp för medbrottslingar som smugglar in verktyg. Brukar heta farmor, morfar och sånt ...

168650316_f0f8e8f9-ed2a-4e76-b531-ae678baac896.jpg
Skapa konto

• Gilla
Per Eskilsson och 3 till
  • Laddar…
MathiasS skrev:
...innan sonen kan springa fritt fram till staketet och sedan klättra på de horisontella pinnarna, ner på andra sidan och över gatan.

Detta är vad som behövs:

[bild]
Inte lättare att stoppa in honom i en sån här megastor "skyddsbubbla" :p

Mikael_L
Snigla skrev:
... megastor "skyddsbubbla" :p
Som kallas Sverige ..? :x

Jag föreställer mig att Snigla snarare föreställer sig något sånt här
main.jpg

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Som kallas Sverige ..? :x
Nja.. hehe..
.. tanken var nog lite mer som ovanstående (kow) misstänkte.. typ a la mycket bubbelplast :thumbup:

Krilleman
Tips på produkt:

BodyZorbbra_240w.jpg

Kallas visst bumperz/body zorbs.

Hade hit en rörmokare för att ordna avloppslukten i huset, vi nybörjare som inte kan någonting. Uppenbarligen.

Han fick sig ett gott skratt när han såg det felaktiga vattenlåset under handfatet i badrummet, och ännu värre, när han ryckte lite i ventilationsröret på övervåningen och insåg att det helt enkelt -slutade i kattvinden-. Så mössen har bott i ventilationsröret och byggt bon och haft det härligt, och anledningen till att det börjat lukta inne är att isoleringen helt enkelt hade börjat glappa runt röret. Han sa direkt att det borde finnas ett ventilationsrör ute på taket, som vi aldrig tänkt på. Inte heller besiktningsmannen vid köpet eller besiktningsmannen från försäkringsbolaget sa något om det. Ack. Det här med hus är en brant lärningsbacke och vi krälar runt precis där den börjar.

Säg något som inte varit fel i huset hittills :| :confused:

• Gilla
D09
  • Laddar…
I kväll har jag bytt ut ett trasigt dörrhandtag på grabbens dörr till rummet.
Hade dörrhandtaget bortmonterat (på insidan av hans rum) och sa till honom 2ggr att inte stänga om sig.
Åker iväg och fixar ett nytt likadant handtag och får då ett telefonsamtal från honom...Pappa jag är inlåst !!! :p
Tror det är dags att rensa öronen på stackaren..:D
Har även hunnit uppgradera mitt nätverk , bytt ut gamla kablar och installerat nätverkskabel till boxer mottagaren.

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
D09
Jämnat till vinterparkeringen... Eller inte.. Grävisen som dikar upp i området hade fått ok att tippa dikningsmassor i slänten på min väg måste ha missuppfattat mig ( till det bättre ) och lagt massorna snyggt runt vinterparkeringen och samtidigt jämnat av en del av kaoset som jag lämnade sist :) :) bra där grävis..

Får köpa bullar till honom imorgon :)

• Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Tycker ni är för dåliga på bilder i denna tråd, så jag drar ett strå till stacken.

Enligt ordspråket "funkar det för gatukontoret funkar det för mig" har jag monterat ett par meter kantsten. Tillräckligt med betong för att dom inte ska blåsa bort och garanterat motstå ev landhöjning.

DSC_0343.jpg
Skapa konto

• Gilla
-RB- och 1 till
  • Laddar…
image.jpg
Skapa konto

Hittade en död inneboende.. Hoppas hela sällskapet lämnade fastigheten efter vakan..

Med vänlig hälsning, fremax

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.