4 933 919 läst ·
34 001 svar
4934k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Sågat ner några träd i trädgården samt flyttat ris samt kvarliggande trädstammar sedan tidigare röjningar, till megastora rishögen.
Klippt gräset... Lagat gräsklipparen.... Shoppat lite grejer på biltema och filosoferat lite i att man kanske skulle köpt kläder eller inredning istället för bara massa verktyg...
Summerat ekonomin för april månad, chockad över att jag handlat för så mycket. Förtränger att den onda men fina Volvo V70 kostar många tusen i reservdelar varje månad...
Klippt gräset... Lagat gräsklipparen.... Shoppat lite grejer på biltema och filosoferat lite i att man kanske skulle köpt kläder eller inredning istället för bara massa verktyg...
Summerat ekonomin för april månad, chockad över att jag handlat för så mycket. Förtränger att den onda men fina Volvo V70 kostar många tusen i reservdelar varje månad...
Krattat ihop massa löv och skräp.
Tog fram min gamla cykel.. Skulle leka lite i vanlig ordning och lyckades göra bakfälgen skev.. Undviker vågen iaf =P
Dammat av lådbilen och gjort vägarna osäkra
men lillgrabben tyckte att motorn var för trött
Tog fram min gamla cykel.. Skulle leka lite i vanlig ordning och lyckades göra bakfälgen skev.. Undviker vågen iaf =P
Dammat av lådbilen och gjort vägarna osäkra
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Förra veckans bubbelbad slutade olyckligt - justeringskruv och mutter sveptes med av badvattnet. Kvar blev proppen i ensamt majestät. Funderade på att skaffa reservdelar men inget hände. Tog en M6 skruv och slipade ner skruvskallen. Tog en dito mutter och rundslipade den, vips hade jag en fullt fungerande bottenventil. Firar mina förmågor med en whisky med tillhörande bad! Life's Good!
Konstaterat att det luktar avlopp i hela huset - förutom i badrummet. Det kommer ifrån en skrubb på övervåningen, och drar ner i huset för att luften trycks ut. Vad fanken gör man? Karln tror att det är en död mus nånstans men det luktar inte död mus och det har pågått lite från och till sen i januari, och nu har det varit outhärdligt. Vi trodde att det var en mus första gången, men nu vetefan. Hur gör man för att ta reda på vart det luktar? Vi har krälat runt nere i torpargrunden och det luktar ingenting där heller. Bara i skrubben på övervåningen, som är precis ovanför badrummet.
Vill ju helst inte börja riva väggar och greja för att få slut på eländet
Vill ju helst inte börja riva väggar och greja för att få slut på eländet
Monterat en rullgardin i köket
Den har bara legat i sin förpackning 1-2 år
Påbörjat murbygget fas2
Tror ju på murphys lag så det var ingen ide att mäta ihjäl sig utan bara o göra
Ska bli kul o se hur det slutar =P
Har världens bästa granne
Haft fel gränslinje, fyllt ut och kapat träd på fel sida gränsen.
Träffade han idag och disskuterade och han var väldigt förlåtande utan några krav alls. För hans del kunde jag låta det vara.
Ska dra tillbaka massorna nästa helg och sedan fundera ut någon bra kompensation för mitt misstag
Den har bara legat i sin förpackning 1-2 år
Påbörjat murbygget fas2
Tror ju på murphys lag så det var ingen ide att mäta ihjäl sig utan bara o göra
Ska bli kul o se hur det slutar =P
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har världens bästa granne
Haft fel gränslinje, fyllt ut och kapat träd på fel sida gränsen.
Träffade han idag och disskuterade och han var väldigt förlåtande utan några krav alls. För hans del kunde jag låta det vara.
Ska dra tillbaka massorna nästa helg och sedan fundera ut någon bra kompensation för mitt misstag
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg