4 933 861 läst ·
34 001 svar
4934k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Usch!mexitegel skrev:
Ser ju ut som det här
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/golf/article19387014.ab
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Bra idé att kolla själv först. Jag hittade en överasfalterad pinne en gång. Den goda nyheten var att tomten var bredare än jag trodde, den mindre goda var att den även var en bra bit grundare. Inte läge att bråka med grannarna mao..bittle skrev:
Haha nej vi hoppas väl på att han inte varit för generös så utrymmet vi trott är vårt inte alls är det! Vet att vi får kapa iallafall en halvmeter längs ena hela sidan, förhoppningsvis är det det.mycke_nu skrev:
Men nu ser dina andra vindskivor smutsiga ut i jämförelse. Ett väl utfört jobb skapar ALLTID mer jobb!FredrikR skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Målat väggar och tak i garaget med en bättre roller.
Kollat pris vad pannor, läkt och lockpannor skulle kosta till stugan, åkte vidare till nästa säljare som sänkte totalsumman rätt bra.
Frågade efter ½ tjocka brädor, fick då oväntade frågan "gamla ½ eller dagens ½" dvs 25mm eller 22mm.... Hur kan man ens kalla båda för ½ och hur ska jag lyckas fåtag på 25mm måntro... nåväl..
Kollat pris vad pannor, läkt och lockpannor skulle kosta till stugan, åkte vidare till nästa säljare som sänkte totalsumman rätt bra.
Frågade efter ½ tjocka brädor, fick då oväntade frågan "gamla ½ eller dagens ½" dvs 25mm eller 22mm.... Hur kan man ens kalla båda för ½ och hur ska jag lyckas fåtag på 25mm måntro... nåväl..