Helt säker!
Ser ut typ så här
affebula_39529936.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ullberg
mexitegel skrev:
Inte har jag någon att skylla på heller...:p
Kanske krattan?

mexitegel skrev:
Helt säker!
Ser ut typ så här
Nej du, den går jag inte på, det där ser ut som vanligt tegel... ;)

(Hoppas det går över fort)

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
bittle skrev:
Och då får jag inte svar på var det saknade hörnet är någonstans? En till pinne ska vara på uppfarten och är nog försvunnen den med. Jag skulle ju gärna hitta dom. Men jag provar kompassen och kartan först :)
Bra idé att kolla själv först. Jag hittade en överasfalterad pinne en gång. Den goda nyheten var att tomten var bredare än jag trodde, den mindre goda var att den även var en bra bit grundare. Inte läge att bråka med grannarna mao..

mycke_nu skrev:
Bra idé att kolla själv först. Jag hittade en överasfalterad pinne en gång. Den goda nyheten var att tomten var bredare än jag trodde, den mindre goda var att den även var en bra bit grundare. Inte läge att bråka med grannarna mao..
Haha nej vi hoppas väl på att han inte varit för generös så utrymmet vi trott är vårt inte alls är det! Vet att vi får kapa iallafall en halvmeter längs ena hela sidan, förhoppningsvis är det det.

Äntligen gjort färdigt det sabla altanräcket, nu kan sambon sola bäst hon vill utan insyn:)

ullberg skrev:
Nej du, den går jag inte på, det där ser ut som vanligt tegel... ;)
Fan, avslöjad :D

mexitegel skrev:
Helt säker!
Ser ut typ så här
[bild]
Oh, fy! Det var länge sedan man hade en sådan bula. Och då är jag ändå en mästare på att slå i huvudet på alla möjliga och omöjliga sätt och vis.

uploadfromtaptalk1409236705332.jpg
Skapa konto

Panel och lockläkt på gavelspetsen.
Fick vägglist-plåtarna idag, kom hem och insåg att det var fel färg, tack och lov fick jag byta så nu väntar jag på att det ska knäckas till 2st i rätt nyans. :)

FredrikR skrev:
[bild]
Panel och lockläkt på gavelspetsen.
Fick vägglist-plåtarna idag, kom hem och insåg att det var fel färg, tack och lov fick jag byta så nu väntar jag på att det ska knäckas till 2st i rätt nyans. :)
Men nu ser dina andra vindskivor smutsiga ut i jämförelse. Ett väl utfört jobb skapar ALLTID mer jobb!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
b8q skrev:
Men nu ser dina andra vindskivor smutsiga ut i jämförelse. Ett väl utfört jobb skapar ALLTID mer jobb!
Dom är både skitiga efter askregn och i behov av byte.. Men det får bli 'sen' :)

FredrikR skrev:
Dom är både skitiga efter askregn...
Askregn i Dalarna, några vulkanutbrott nyligen?

Det lär ju vara ca. 360 milj. år sedan meteoriten skapade Siljansringen :)

j.f.s
Missat skogsbranden? :) Vi är många som har gråmelerade hus efter den...

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Y
Målat väggar och tak i garaget med en bättre roller.

Kollat pris vad pannor, läkt och lockpannor skulle kosta till stugan, åkte vidare till nästa säljare som sänkte totalsumman rätt bra.

Frågade efter ½ tjocka brädor, fick då oväntade frågan "gamla ½ eller dagens ½" dvs 25mm eller 22mm.... Hur kan man ens kalla båda för ½ och hur ska jag lyckas fåtag på 25mm måntro... nåväl..

ImageUploadedByByggahus.se1409253561.984535.jpg
Skapa konto

Slipade och oljade ett underlägg till kastruller.
Lite trä som blev över efter ett bordsbygge förra året.
Plankorna är från en gammal arbetarbostad.

• Gilla
Crebel och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.