4 933 635 läst ·
33 990 svar
4934k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoverare
· Stockholm
· 20 335 inlägg
vvsochbad har fraktfritt nu. Tex denna mora
http://www.vvsochbad.se/Badrum-Dusc...re-duschanslutning-upp,-(160-c-c)-307251.html
http://www.vvsochbad.se/Badrum-Dusc...re-duschanslutning-upp,-(160-c-c)-307251.html
Renoverare
· Stockholm
· 20 335 inlägg
Lol, såg nu att den ovan hamna i fel tråd 
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Modifierat verktygsparken, fick ett trevligt brev på posten med fint grönt innehåll
Numer har jag en inte en TS55 utan en TS55M och AS27M (en tolkning av M:en är 'modifierad', men man kunde tänka sig andra också...), här avbildad med mitt Kina-cyklon-hembygge:
Innan jag kollat posten var jag faktiskt av en händelse inne hos lokala stihl-åf:en och la en beställning på en 36mm slang, så snart måste jag nog beställa större sladdhållare...
/U
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Numer har jag en inte en TS55 utan en TS55M och AS27M (en tolkning av M:en är 'modifierad', men man kunde tänka sig andra också...), här avbildad med mitt Kina-cyklon-hembygge:
Logga in
Skapa konto
Innan jag kollat posten var jag faktiskt av en händelse inne hos lokala stihl-åf:en och la en beställning på en 36mm slang, så snart måste jag nog beställa större sladdhållare...
/U
Jag fick som sagt ett ryck idag:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vad som däremot är kul är att skotta typ 100 kilo sten och sand/grus och sedan hoppa in i grävaren med darriga, halvt avdomnade armar och köra lite! Vad som helst kan hända! :wow:
Numer ligger jag på 1'a plats på frugans "skitlista" då jag pressade sönder delar av muren kring källar-trappen! Läge för en post i "Bygg-Blooper" tråden...
Numer ligger jag på 1'a plats på frugans "skitlista" då jag pressade sönder delar av muren kring källar-trappen! Läge för en post i "Bygg-Blooper" tråden...
Logga in
Skapa konto
Haha! Inte nog med källargolvet - I morgon bitti kommer det en tradare med tre baljor, då skall 40 cm på hela infarten, ca 55kvm, schaktas av och fyllas upp med kross. Sen kommer en 500kg padda som skall köras. För att inte tala om all sten som skall läggas... puh!b8q skrev: