4 933 687 läst ·
33 991 svar
4934k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Väntar också på att det ska gå 11 år innan jag limmar sista krökarna till centraldammsugarenMathiasS skrev:
Påbörjat badrummet på vån 2... varför riva upp ett jättebra skräprum bara för att resten av familjen kräver detta och hotar med att aldrig mer lämna mig ifred. Men det blir nog bra. Men känns jobbigt att inte få bestämma.
Det smidigaste är väl att du bestämmer att skräprummet ska bli ett badrum. Så, nu var det din vilja och du kan med glädje bygga badrumpbengtsson skrev:
Fortsatt att riva i badrummet. All kakel är ute och ligger i en stor hög utanför köksdörren. En vägg nere och tegelstenarna och putsen är också ute. Börjat att riva i taket. Känns som att jag gått upp och ner för trappan närmare 100 ggr idag. Fortsätter att riva i morgon. Då skall resten av taket ut, träplank bort, ett element tas bort och klinkern på golvet hackas loss.
Smällt upp två väggar och fått provkört min nya hitachi skruvautomat, mycket trevlig maskin det där
Avslutade med att få en 2"4 regel i huvudet när jag stod o balanserade med den ovanför huvudet med spikpistolen i andra handen.