4 826 669 läst ·
33 456 svar
4827k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoverare
· Uppsala
· 2 087 inlägg
Fasadtvätt. Tagit ner några björkar som jag tror var boven i dramat i vintras.
Varför folk behöver heroin när man kan knarka före-och-efterbilder är bortom mig.
Varför folk behöver heroin när man kan knarka före-och-efterbilder är bortom mig.
Helt ok beting för dagen med tanke på att även crossarna fick service. Injekterat fast armeringsjärn med hiltihit i befintlig stödmur och i en sten som får bli upplaget på motsatt sida.
Slutresultatet är en altan i betong med träfris runt hela med trätrappa som kommer att anslutas mot stödmuren jag nu gjuter.
Slutresultatet är en altan i betong med träfris runt hela med trätrappa som kommer att anslutas mot stödmuren jag nu gjuter.
Medlem
· Blekinge
· 11 698 inlägg
Du har gott om virke att slösa med. Vad kostar en meter 45x145 nuförtiden?
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 603 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 603 inlägg
Tydligen 125kr/m för 28x120
https://www.byggahus.se/k/6246132/?t=209511
Så lär iaf vara 250kr/m om man tänker att de ofta räknar på volym från sågen.
https://www.byggahus.se/k/6246132/?t=209511
Så lär iaf vara 250kr/m om man tänker att de ofta räknar på volym från sågen.
Nu är det 170 det mesta, ca 50 kr/m i handeln om man åker till byggmax.. byggde 70 kvadrat trall förra året köpte när byggmax hade 20% kampanj på öppningsdagen. Hade nog 60 löpmeter kvar från förra året.T Thomas_Blekinge skrev:
Men trappan rivs förmodligen inte för än nästa dränering, som gjordes i fjol..😀
Redigerat:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 874 inlägg
Började riva pannorna i torsdags, tillbringade fredagen och lördagen på Basketcup i Sthlm med dottern, rev färdigt idag.
Imorgon kommer snickaren 👍
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Imorgon kommer snickaren 👍
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 874 inlägg
280' då är det även panelbyte mot 3 vädersträck (ej norrsidan) samt ett nytt fönster. 30% rot bara beräknat på mig.R Roobiiiiin skrev:
Sedan har vi kommit överens om att jag river taket, det blir 50% Rot både på mig och frugan, samt att vi kör löpande.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 874 inlägg