4 827 711 läst ·
33 458 svar
4828k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Allt syns inte. Här ligger några timmars extrajobb pga glömska/bristande koll. Glömde dreva bakom fodren inifrån (utifrån är det gjort) och fick ta bort och göra om. Av någon anledning hade jag skruvat fast fodren. Tack, det underlättade.
Golvspånet hade jag inte kottlat på långsidan för att... Ibland är man inte med helt i processen.
Snålar med glaset och sätter 60 cm upp för att slippa säkerhetsglas på fasta fönster. Kommer att funka med 19x18 ändå. Och, nej - är inte rädd för kuvöskänsla. Mycket träd i västerläge
Golvspånet hade jag inte kottlat på långsidan för att... Ibland är man inte med helt i processen.
Snålar med glaset och sätter 60 cm upp för att slippa säkerhetsglas på fasta fönster. Kommer att funka med 19x18 ändå. Och, nej - är inte rädd för kuvöskänsla. Mycket träd i västerläge
Börjat kladda på innertaket i hallen. Fortsätter med operation furusanering.
(Hatthyllan ska tas ner och bli vit med och få nya roligare krokar)
Samt skickat ut två förfrågningar till takbolag. Har en del kompletteringar och renoveringar som ska göras på yttertaket nästa år.
(Hatthyllan ska tas ner och bli vit med och få nya roligare krokar)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Samt skickat ut två förfrågningar till takbolag. Har en del kompletteringar och renoveringar som ska göras på yttertaket nästa år.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 723 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 723 inlägg
Idag gick det ganska långsamt men fick klart ena kortsidan, viste inte riktigt vad jag skulle göra med stupröret så fick bygga in det, inte den snyggaste lösningen men skall bygga altan över där iaf så kommer inte synas i framtiden. Fick även återfyllt lite med skiten som låg uppe på platån. Helvete vad jobbigt det är att handgräva. Hade kunnat vänta tills allt är klart och grävarn kommer hit när det ändå ska återfyllas men det är skönt att bli av med alla högar som ligger överallt.