Excenterslipen har fått jobba, håller på restaurerar gamla möbler

Grävt upp och flyttat någon kubik sprängsten.

Använt padda, markvibrator, för första gången. Det var skitkul! :)

Mikael_L skrev:
Jag vet en sjuksköterska, skulle det kunna vara intressant? ;)
:) Visst faan, bara det är en kvinnlig! :) Fast det var nog mer husobjekt jag syftade på...

vojma skrev:
Separerat.

Nya objekt sökes.
Hoppas det löser sig.....

Håller på att ladda för att städa och sortera i garaget.....började med att göra en låda för filar, borrar och mejslar......

Skurat altanen med grönsåpa för första gången. Tyckte inte jag hade några större algangrepp, men trots skrubbande i omgångar så försvann inte allt. :/
Skurade av trädgårdsmöblerna också, men njutningen får vänta tills imorgon.

Mikael_L
Enk Projektet skrev:
Håller på att ladda för att städa och sortera i garaget.....började med att göra en låda för filar, borrar och mejslar......
Idag har jag ...
Letat efter mina filar ... :D Borde ha gjort en sån där låda ...

I övrigt, städat lite på tomten, gjort en halvdan reparationsinsats på min Makita kap/ger-såg. Flyttat en hög med trallbräder.
Tja, mer blev det inte ...

Hummingbird skrev:
Skurat altanen med grönsåpa för första gången. Tyckte inte jag hade några större algangrepp, men trots skrubbande i omgångar så försvann inte allt. :/
Skurade av trädgårdsmöblerna också, men njutningen får vänta tills imorgon.
Läste i någon trädgårdsbok häromdagen att man kunde slänga på lite fin sand när man skrubbade med såpa på trallen om man inte fick bort algerna. Låter logiskt men har inte hunnit pröva ännu. Blir kanske till helgen om ryggen hunnit bli bättre.

Drar FK. Just nu sitter 5 ledare fast i röret, någonstans nära utgången. *drar mitt hår*

Och där gick FKn av.

Kattvovven skrev:
Och där gick FKn av.
FK? :o

Igår öste jag stenmjöl och jämnade till botten till poolen som ska upp... blev även ett par öl i solen

Försökt förgäves att få igång Telias digital tv via fiber! :mad::screwy:
Bilden fryser efter 15-30 sekunder eller så hackar ljudet?
Supporten kunde inte göra något så nu skall en tekniker komma hit!

Småland2009 skrev:
FK? :o
Förlåt, jag drar lös kabel i rör/slang. Och sen fastna skiten och gick av. Så nu sitter 5 lösa kablar fast i röret jag behövde:(

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.