Köpt lite perenner och jord att planter ai två balkonglådor som dekoration för ett kalas på lördag. Sedan får de flytta ut i trädgården. Även tagit mig tid att välja en plats där klippet från gräsmattan ska avyttras. Klippandet fick dock sambon stå för denna gång.
Fält en gran grävt för att sedan kunna påbörja en kullerstensmur. Rensat småsly. Och rullat storstan och lagt på plats för en annan mur. Många murar blir det.
Har precis påbörjat Olle Bergs första hjälpen på vår misskötta gräs matta. Så jag har spridit ut Weibulls gräsgödsel Moss. Hoppas det ger effekt.
Jag började följa Olle förra året, inledde med första hjälpen. Vilken skillnad!!! Det är långt kvar till Olles mattor, men den är avsevärt mycket finare i år.
Idag har jag inte hunnit mer än att måla en av de nybyggda odlingslådorna. Vi byggde 7 st igår. Ser fram emot att kunna odla ordentligt när alla är färdigmålade.
Idag har jag inte hunnit mer än att måla en av de nybyggda odlingslådorna. Vi byggde 7 st igår. Ser fram emot att kunna odla ordentligt när alla är färdigmålade.