1 160 962 läst ·
8 568 svar
1161k läst
8,6k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Erövrat en bit av naturen, njaa, inte idag det tog lite längre tid
I går fyllde jag upp allt som grävts bort, 34 skottkärror med jord krävdes det innan det var dags att plantera och det har jag gjort idag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
I går fyllde jag upp allt som grävts bort, 34 skottkärror med jord krävdes det innan det var dags att plantera och det har jag gjort idag.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag skulle varit överlycklig/stolt om jag hade haft det hälften så snyggt, riktigt imponerad!A Abies koreana skrev:
Mvh P-A
Inte september än men det tog sig hyfsat ändå, dock lite extra tätt där pölen var. Nu undrar jag bara hur jag ska bekämpa dyngstavarna. Räcker det med klippning eller måste jag rycka dem?KnockOnWood skrev:
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det är inte sant! Redan?P Pagno skrev:
Jag pratade härom dagen med en majsodlande bonde, som brukar sälja till oss kringboende.
Majskolvarna ligger ute i ett öppet skjul, och en skylt säger "5 kr per styck, lägg pengarna i burken".
Men han sa att det dröjer nog åtminstone 14 dar innan de börjar skörda.
Men jösses vännen, vi har det ju varmare hos oss, ni bor i fel landsända, flytta hit vet jag......KnockOnWood skrev:
Vi har bara tur med vädret och odlingarna, vindruvorna kommer sakta, björnbären likaså..
Mvh P-A
Om jag skall vara helt ärlig så är det bara de i odlingslådorna som är klara, de på friland tar några veckor till innan de är färdiga....KnockOnWood skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg