237 254 läst ·
770 svar
237k läst
770 svar
Vad har Ni för traktorer ?
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 600 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 600 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 600 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 600 inlägg
Blev med Bm Victor nyligen!
Reggad första ggn 1956!
Sitter en hytt ifrån en David Brown på den.
Ålö rörlastare, ryck-o-slit.
Plockades bort i går kväll, den var ganska så misshandlad, sne och jävlig.
Fästerna sitter kvar än så länge men dom åker bog bort snart också.
Reggad första ggn 1956!
Sitter en hytt ifrån en David Brown på den.
Ålö rörlastare, ryck-o-slit.
Plockades bort i går kväll, den var ganska så misshandlad, sne och jävlig.
Fästerna sitter kvar än så länge men dom åker bog bort snart också.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder





