237 249 läst ·
770 svar
237k läst
770 svar
Vad har Ni för traktorer ?
Såg två st på blocket den ena skulle de ha 145kMaPe skrev:
den andra 160k.
Moms tillkommer på båda.
mvh
Hej Mathias.
Jeg vil gerne høre noget mere om din IH 966. Har du nogen billeder du kan sende mig.
MVH Andreas Nielsen Danmark
E-mail deas@ofir.dk
Jeg vil gerne høre noget mere om din IH 966. Har du nogen billeder du kan sende mig.
MVH Andreas Nielsen Danmark
E-mail deas@ofir.dk
MaPe skrev:
Jeg Har en IH 574 med læsser.
Andreas Nielsen Danmark.
Andreas Nielsen Danmark.








