Spackling är inte min starka sida numera. Har ett större rum som ska tapetseras om. Tidigare tapet har ett svagt upphöjt mönster så att bredspackling skulle vara nödvändig. Endast två gamla tapetlager på spånskiva. I vissa skarvar mellan spånskivorna har tapeterna spruckit. Behöver man kanske riva bort och spackla in skarvremsor där om man väljer renoveringstapet?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.