Hej allihop!
Jag har renoverat mitt drömhus i två och ett halvt år och fick äntligen flytta in för ungefär tre veckor sedan. Huset är ursprungligen byggt 1923 och vi har rivit ner allting till stommen och byggt upp det igen.

Nu har jag vid fyra tillfällen senaste veckan sett skalbaggar krypa runt, i vardagsrum och kök, och jag är oerhört dålig på att veta vad det kan vara. Jag tog en bild på ett av f*nstygen, den är ca. 15mm lång och svart. Någon som vet vad det är, , om de är farliga och om jag måste bränna ner huset för att bli av med dom?
20130510_192234[1].jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tacksam för svar :)
 
Ser ut som en vanlig jordlöpare. Inget att oroa sig för, de är små i maten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.