Hej,
Vår köksfläkt har gått sönder. Den låter som en båtmotor. Problemet är att den var installerad när vi köpte lägenheten och jag hittar inget märke på den. Någon som vet vad det kan vara för modell?
Mvh,
Robin
Vår köksfläkt har gått sönder. Den låter som en båtmotor. Problemet är att den var installerad när vi köpte lägenheten och jag hittar inget märke på den. Någon som vet vad det kan vara för modell?
Mvh,
Robin
Klicka här för att svara

