Guzzi Guzzi skrev:
Det är svårt att veta med gamla grejer så där. Ibland tar de skada av att bara lagras. Vi förväntar oss ju att du återkopplar när du testat funktionen.
Tror i detta fall så avgör nog produkten man laddar sprutan med resultatet i stor utsträckning, fyslösning eller varm olja för de svåra fallen.

T
Kan vara en insemineringsspruta. Förr hade dom ibland också liknande sprutor för fett men då inte med trädetaljer. Lutar åt en spruta för inseminering av kanske framförallt kor.

Har vi inte redan klargjort att TS fick en lavemanspruta för att han är så full av skit?:poop:
Vad ska TS med en insemineringsspruta till? :thinking:

• Gilla
kanonkula
  • Laddar…
5
Den här tråden borde klippas in i humortråden :crysmile:

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
Ja det skulle vara fint att höra om den fortfarande fungerar och hur bra. Kan du väga dig före och efter?

• Haha
50procent
  • Laddar…
Dagens garv
Jag sitter bara och funderar hur ts ska kunna skoja tillbaka med sin humoristiska släkting?
Såna här skämt brukar bli ganska omtalade, finns möjligheten av släktingen inte visste vad han gav?

elpaco elpaco skrev:
Ja det skulle vara fint att höra om den fortfarande fungerar och hur bra. Kan du väga dig före och efter?
Någon verka tycka ditt inlägg va halvroligt:geek:

Skärmdump från diskussionsforum med inlägg som innehåller texten "50procent" och en halvskrattande emoji.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
danle och 1 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Vilken verkar troligast? Lavemangsspruta?
Vet inte varför jag ska ha den.
Den skall användas på husdjuren naturligtvis.
Har du inga sådana?

Fulkemisten
K kanonkula skrev:
Finns möjligheten av släktingen inte visste vad han gav?
Det är ju inte omöjligt, det var till och med så han sa... Just det som den som levererade styckegodset tyckte verkade lite konstigt var att han gav bort något och inte visste vad det var. Han kan och vet väldigt mycket nämligen.

• Gilla
Bono_R
  • Laddar…
Det är ju inte omöjligt, det var till och med så han sa... Just det som den som levererade styckegodset tyckte verkade lite konstigt var att han gav bort något och inte visste vad det var. Han kan och vet väldigt mycket nämligen.
Det jag menar, skojar han eller inte?
Du ska kanske ta en fuling och tacka så mycket för den fina smörjsprutan och ta en bild och se vad han säger?

• Gilla
Fulkemisten
  • Laddar…
Fulkemisten
Jag tror han har koll på vad det är. Han kan sannolikt också bildgoogla...

Jag tror han har koll på vad det är. Han kan sannolikt också bildgoogla...
Jag menade mer att syna hans reaktion för att få reda på vad han tänkte när han gav dig den

N
Du får fråga vad hans fru tycker om att han gett bort den

• Haha
GammelMan99
  • Laddar…
Kor utsläppta på grönbete, käkar lätt för mycket av det goda färska gräset och kunde börja jäsa i magarna så pass att de kunde spricka. Jag minnas att man med sprutan, försedd med en ca. 50 cm röd-orange slang som stoppades ner i halsen på kon, sprutade in något så drastiskt som olja för att jäsningen skulle upphöra.
Jag var då i ca. 10 år är nu 74 år. Så jag och sprutan har några år på nacken.

• Gilla
Fulkemisten
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.