4 131 095 läst ·
21 108 svar
4131k läst
21,1k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Verktygstokig
· gotland
· 465 inlägg
Ah, ett sådant imponerande lager! Har du en maskin till banden också?Frustrator skrev:
Ja 25 korn hade varit något här. Kör dock mest med keramiskt korn, eftersom jag i princip bara slipar fram bladfaserna efter värmebehandlingen. Men i detta fall blir det nog till att ta bort en del innan..
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
Nix, ingen maskin. De är också på löpmeter och inte färdiga 'band'.Alltgår skrev:
Har du vägarna förbi Halmstad kan du få hela högen
Verktygstokig
· Norrbotten
· 892 inlägg
En sån där grej där det ena ledde till det andra till det tredje... Det hela började med ett överskåp som inte rymdes 
2m kromat vattenrör gick åt, inte en millimeter blev över! Trodde jag gjort bort mig innan jag började med det korta röret men lyckades mäta, bocka och montera på första försöket (och även få det tätt)
2m kromat vattenrör gick åt, inte en millimeter blev över! Trodde jag gjort bort mig innan jag började med det korta röret men lyckades mäta, bocka och montera på första försöket (och även få det tätt)
Väldigt stiligt! Så mycket bättre med ett vanligt underskåp och exakta hål än ett diskbänkskåp med jättehål i bakkant.K_arlstrom skrev:
En sån där grej där det ena ledde till det andra till det tredje... Det hela började med ett överskåp som inte rymdes
[bild]