3 945 855 läst ·
20 157 svar
3946k läst
20,2k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Vad är det som kruper?Hep skrev:
Leker vidare. Nu fanns det tålamod hos både mig och sonen att göra en riktig orm. Jag ville blanda träslag och testa metoder och han ville ha en längre orm. Jag tränar och lär mig fortfarande om handhavande och finish och nästa pryl hoppas jag kan bli helt fri från flisor och skit. Fast totalt sett är jag nöjd. Jag tycker den blev väldigt ormlik och killarna skiter i småskavanker. Får se om nästa blir något med ben.
[bild]
[bild]
[bild]
Nytt sällskapsspel! Procke Pinn!ceson skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 399 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 399 inlägg
Då var väl det spånhuvet jag då; har en särskild talang när det gäller att oreflekterat kommentera det jag ser.Ola C skrev:
Till mitt försvar får jag väl anföra:
1. Det var en ganska så stor hotellskylt för att sitta på en privatbostad
2. Stället är "rätt så speciellt" kittat med dekorationer och utebelysning mm
3. Jag har övernattat på konstigare B&B-ställen med olika namn, bl a i en lekstuga på ett semesterhem för pensionerade stinsar i SJs tjänst, i Lerviken i nordvästra Skåne
4. Till syvende og sidst är det väl så att jag är ett spånhuve
Ser dessvärre ingen potential när det gäller förbättring...
//Ronnie
Haha fint försvar! Tyvärr försvarar du helt fel personP Pysslarn skrev:Då var väl det spånhuvet jag då; har en särskild talang när det gäller att oreflekterat kommentera det jag ser.
3. Jag har övernattat på konstigare B&B-ställen med olika namn, bl a i en lekstuga på ett semesterhem för pensionerade stinsar i SJs tjänst, i Lerviken i nordvästra Skåne
//Ronnie
Hahahaha! Episkt roligt. Undertecknad tackar för att du skrivit ett så fint o välmotiverat försvarstal åt honom.P Pysslarn skrev:Då var väl det spånhuvet jag då; har en särskild talang när det gäller att oreflekterat kommentera det jag ser.
//Ronnie
Redigerat: