3 941 785 läst ·
20 126 svar
3942k läst
20,1k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Verktygstokig
· Halland
· 8 131 inlägg
Precis målat ett ytterligare lager på den nyskrapade källardörren:
sjukt mycket slit även med små detaljer i ett gammalt hus...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
sjukt mycket slit även med små detaljer i ett gammalt hus...
Husägare
· 160 inlägg
Logga in
Skapa konto
skruvar ihop ett skåp onödigtvis precis bredvid dörren som leder in i vårt nya walk-in-closet ..hon kan inte vänta alltså
öppnade ett inlägg om våra ny(-tänkta) garderob nedan... in the making
https://www.byggahus.se/forum/threa...ind-taecka-raspont-med-taecka-mur-med.378383/
Husägare
· 160 inlägg
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 915 inlägg
Snyggt att gömma glass i en Oatly-förpackning! 
Medlem
· Västmanlands
· 35 inlägg
Byggt en fyrvåningsdocksäng till min dotter med stor inspiration från IKEAs docksäng Duktig.
Jag utgick från vanligt panelvirke som jag har dimensionshyvlat på min planhyvel från Clas Ohlson som jag råkade köpa för några år sedan men knapp aldrig använt.
Sen fick jag använda min handöverfräs som även den har stått ganska oanvänd sen den köptes för nått år sedan.
Och slutligen så fick jag lov att köpa en pelarborrmaskin för att borra alla dessa plugghål, totalt 96 stycken.
Måste däremot köpa några fler limknektar, hade alldeles för få när det var dags att limma ihop det hela.
Svärmor sydde sängkläder och dottern blev mycket nöjd med resultatet. Hon når precis upp till översta våningen, oklart om hon ser vad hon gör där uppe dock.
Jag utgick från vanligt panelvirke som jag har dimensionshyvlat på min planhyvel från Clas Ohlson som jag råkade köpa för några år sedan men knapp aldrig använt.
Sen fick jag använda min handöverfräs som även den har stått ganska oanvänd sen den köptes för nått år sedan.
Och slutligen så fick jag lov att köpa en pelarborrmaskin för att borra alla dessa plugghål, totalt 96 stycken.
Måste däremot köpa några fler limknektar, hade alldeles för få när det var dags att limma ihop det hela.
Svärmor sydde sängkläder och dottern blev mycket nöjd med resultatet. Hon når precis upp till översta våningen, oklart om hon ser vad hon gör där uppe dock.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto