4 160 137 lĂ€st ·
21 379 svar
4160k lÀst
21,4k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
SjÀlvbyggare
· Stockholm
· 10 395 inlĂ€gg
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 934 inlĂ€gg
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 934 inlĂ€gg
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 934 inlĂ€gg
Ja har man inte Àgt eller kört maskin sÄ kan det vara lurigt.13th Marine skrev:
Ja maskiner om man vill ha nÄgon specifik sÄ Àr det i stort sett hela Sverige man letar och sedan fÄr man ragga transport.
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 961 inlĂ€gg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 961 inlÀgg
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 934 inlĂ€gg
TvÄ dagar i en Bobcat E10 kÀnner jag inte rÀcker för egen delFrerider skrev:
Ja jo, sÄ Àr det nog.Frerider skrev:
FÄr se om jag trillar över nÄtt.
Annars fÄr jag hyra in tjÀnsten.
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 934 inlĂ€gg
Det finns vÀl alltid nÄtt att grÀva pÄ en gÄrd.Frerider skrev:
Den lilla Bobcaten vi tÀnkte hyra var inte lÀngre tillgÀnglig, sÄ i detta fall var det enklare att bara kavla upp Àrmarna Àn att hÄlla pÄ och försöka hitta en annan.
Det Àr andra sidan nÀstan billigare och garanterat enklare Àn att behöva mÄla om. Snyggt sÀtt att fÄ fundamentet att smÀlta in oavsett.tommib skrev:
SjÀlvbyggare
· Stockholm
· 10 395 inlĂ€gg
Det dÀr ska jag fasen övervÀga om jag mÄste putsa om sockeln till trappen igen!tommib skrev:
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 961 inlĂ€gg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 961 inlÀgg
Ja, det blir snyggt. Jag mÀrkte pÄ slutet att all betong inte blivit helt genomfÀrgad men det berodde bara pÄ dÄlig (=för kort) blandtid.
Andra pigment Àr nog billigare. Detta kostade 399 kr och det gick Ät nÀstan en hel bytta till en sÀck grovbetong. Men visst, det Àr genomfÀrgat sÄ skador syns inte pÄ samma sÀtt som pÄ en mÄlad yta.
Det var roligt att testa men för dyrt för "serieproduktion".
Andra pigment Àr nog billigare. Detta kostade 399 kr och det gick Ät nÀstan en hel bytta till en sÀck grovbetong. Men visst, det Àr genomfÀrgat sÄ skador syns inte pÄ samma sÀtt som pÄ en mÄlad yta.
Det var roligt att testa men för dyrt för "serieproduktion".