6 621 läst ·
4 svar
7k läst
4 svar
Vad göra med jordmassor?
Vi planterade en ny häck i höstas, då bytte vi ut jorden också eftersom den nya häcken inte hade klarat sig i den befintliga. Och nu har vi en 10-20 m3 jord/smågrus till övers.
Och min fråga är vart kan man "dumpa" den jorden? ???
Massorna finns i Eskilstuna.....
Alla tips o ideer är välkomna då jag börjar bli trött o se dessa högar :-/
Och min fråga är vart kan man "dumpa" den jorden? ???
Massorna finns i Eskilstuna.....
Alla tips o ideer är välkomna då jag börjar bli trött o se dessa högar :-/
Ja, vi skulle gärna bli dumpade på!! ;D
Vår tomt ligger ovanför Bålsta, mellan Enköping och Sthlm. Om det är intressant så är det bara att höra av dig!
Mvh, Petra
Vår tomt ligger ovanför Bålsta, mellan Enköping och Sthlm. Om det är intressant så är det bara att höra av dig!
Mvh, Petra
Jag utryckte mig kanske lite fel igår, med mitt prat om att "dumpa" :-X
Det jag egentligen menade var att vart kan man få tag på nån som kan hämta massorna.
Fortfarande nån som e intresserad?
Om det inte finns någon privatperson som vill/kan hämta jorden, finns det företag som gör det? Och vad skulle sånt kosta på ett ungefär?
Det jag egentligen menade var att vart kan man få tag på nån som kan hämta massorna.
Fortfarande nån som e intresserad?
Om det inte finns någon privatperson som vill/kan hämta jorden, finns det företag som gör det? Och vad skulle sånt kosta på ett ungefär?
Klicka här för att svara