Vi planterade en ny häck i höstas, då bytte vi ut jorden också eftersom den nya häcken inte hade klarat sig i den befintliga. Och nu har vi en 10-20 m3 jord/smågrus till övers.
Och min fråga är vart kan man "dumpa" den jorden? ???

Massorna finns i Eskilstuna.....

Alla tips o ideer är välkomna då jag börjar bli trött o se dessa högar :-/
 
Ja, vi skulle gärna bli dumpade på!! ;D

Vår tomt ligger ovanför Bålsta, mellan Enköping och Sthlm. Om det är intressant så är det bara att höra av dig!

Mvh, Petra
 
Ni är välkomna att dumpa det hos oss vi bor 2 mil från Strängnäs mot Enköping 0731-535346
 
Ja tack vi tar gärna emot, hör av dej. bor i järfälla/stockholm
 
Jag utryckte mig kanske lite fel igår, med mitt prat om att "dumpa" :-X
Det jag egentligen menade var att vart kan man få tag på nån som kan hämta massorna.
Fortfarande nån som e intresserad?
Om det inte finns någon privatperson som vill/kan hämta jorden, finns det företag som gör det? Och vad skulle sånt kosta på ett ungefär?

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.