6 547 läst ·
3 svar
7k läst
3 svar
Vad göra med gamla dörrar?
I husköpet ingick det ett gäng mycket gamla spegeldörrar som ligger i garaget. Har haft tre tillfällen att åka till återvinningen med dem men jag kan bara inte slänga dem. En bit historia försvinner då. Så frågan är vad ska jag göra? Vill inte behålla dem och är sista utvägen tippen?
Det saknas karmar.
Det saknas karmar.
Ingen byggretur i närheten, vad jag vet. Värnamo.
Jo jag fuderar på att spara dem i nåt hörn i garaget. Det jag vill veta är väl mest om det är lönt att spara, fast det förstår jag kanske iallafall. Annars hade jag slängt dem för länge sedan. Finns det några exempel på renoverade dörrar på forumet, så jag kan få en bild av hur det kan se ut?
Jo jag fuderar på att spara dem i nåt hörn i garaget. Det jag vill veta är väl mest om det är lönt att spara, fast det förstår jag kanske iallafall. Annars hade jag slängt dem för länge sedan. Finns det några exempel på renoverade dörrar på forumet, så jag kan få en bild av hur det kan se ut?
Klicka här för att svara