Har bytt fönster och funderar på hur jag ska göra med glipan som är under blecket innan fodret.
Glipan är ca 1cm.
Kan jag bara sätta någon trälist för att täcka glipan eller vad skulle ni gjort?
Nu är det öppet till drevullen.
Glipan är ca 1cm.
Kan jag bara sätta någon trälist för att täcka glipan eller vad skulle ni gjort?
Nu är det öppet till drevullen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är jag själv som gjort detta. Första gången jag ger mig på detta så jag har räknat med lite felT TheGame skrev:
Så om jag knäcker bläcket mer kan det vara öppet bakom med isoleringen/drevningen ?
Ok.P pennybridge skrev:
Jag ttänkte framförallt att blecket är skruvat i ett pvc fönster och gavlarna på blecket är in bakom kanten
Enkelt bara ta bort fodret under och klyva till ett bredare foder, har du pvc fönster ska du vara försiktig med att försöka knäcka plåten på plats så det skulle jag låtit bli😊P pennybridge skrev:
Renoverare
· Värmland
· 1 178 inlägg
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 inlägg
Fast hur blev det som det blev från början då? Satte du foder innan fönstret var på plats?
Klicka här för att svara

