Tunt lager med 0-4stenmjöl för att få ytan ”likfärgad och likytad” sen lägga färdigt med sån sten ni vill ha när pengarna finns ;)

J jonko skrev:
Ett tips, köp inte en massa verktyg du inte ens vet om du behöver så går det betydligt fortare att få ihop pengarna...
Du menar att Ejmelie inte gör välgrundade analyser om sitt behov innan hon köper verktyg?
Enligt ett av hennes senaste inlägg verkar det nästan som du kan ha rätt...

1. Ejmelie

Hobbysnickare · Stockholm· 862 inläggsöndag 21:36
    Är det tjockleken på skaftet som räknas eller är det fästet som är 3/8? Har nämligen beställt en och tänkte beställa krafthylsa också. Vet inte vilken hylsa jag ska välja.

Hur går utredningen?
Har du lyckats sätta dit den lömska medlemmen och hindra henne från att köpa marksten fast du inte anser det ställt utom allt rimligt tvivel att hon behöver, även om hon säger så?

• Gilla
Tovin
  • Laddar…
Inte ett rätt hos Dig.
Ejmelie har annons där hon vill sälja 300 kvm marksten.
Kanske borde läsa posterna innan du skriver?...

• Haha
sonabr4000
  • Laddar…
Jag har läst trådens alla inlägg ett flertal gånger och vet, till skillnad från dig, precis vad jag menade med mitt.

H HJ-C skrev:
Jag har läst trådens alla inlägg ett flertal gånger och vet, till skillnad från dig, precis vad jag menade med mitt.
Att Du påstår att Du vet vad Du menar när Du skriver något annat är ju inte så överdrivet begåvat.

Att Du sedan inte heller har förstånd nog för att förklara vad Du menar tyder ju inte på någon större pedagogisk begåvning.

• Haha
sonabr4000
  • Laddar…
lunnabo lunnabo skrev:
Att Du påstår att Du vet vad Du menar när Du skriver något annat är ju inte så överdrivet begåvat.
Vadå när Jag "skriver något annat"? Ingenstans har Jag skrivit något annat än det Jag menade.

lunnabo lunnabo skrev:
Att Du sedan inte heller har förstånd nog för att förklara vad Du menar tyder ju inte på någon större pedagogisk begåvning.
Nähe. ditt intryck av Mig är Mig fullständigt egalt.

H HJ-C skrev:
Vadå när Jag "skriver något annat"? Ingenstans har Jag skrivit något annat än det Jag menade.

Nähe. ditt intryck av Mig är Mig fullständigt egalt.
Ser illa ut att börja mening med liten bokstav.

• Haha
sonabr4000
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.