Det är inget att göra åt dem, det är bara att låta naturen ha sin gång. Man får trösta sig med att träden ofta tål angreppet ganska bra. Som sagt kommer det och går, det kan vara mycket häggspinnarmal ett par år och sedan är det knappt några på flera år. Jag har inte sett någon alls i år och knappt någon ifjol heller, men innan dess var det mängder av dem tre år i rad
Klicka här för att svara
