7 570 läst ·
8 svar
8k läst
8 svar
Vad gör man med gamla mynt?
Hittade i svärfars gömmor flera påsar med gamla mynt. Han reste mycket så de är från hela världen, men mest från Norge.
Finns ju säkert silver i många, men hur sjutton vet man vilka när de inte är svenska. Och det är flera kilo vi pratar om.
Är det bara att slänga på återvinningen, eller vad gör man?
Finns ju säkert silver i många, men hur sjutton vet man vilka när de inte är svenska. Och det är flera kilo vi pratar om.
Är det bara att slänga på återvinningen, eller vad gör man?
Jag samlar lite själv på svenska mynt, så mitt svar är behåll dem och sälj dem på en lokal myntaktion.
Utgå från denna sida och se vart det leder.
http://www.myntauktioner.se/
Utgå från denna sida och se vart det leder.
http://www.myntauktioner.se/
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Kolla blocket, mynt sökes. Där finns listor på vilka som eftersöks.
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Har du D-Mark så köper jag.
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Då kan jag hjälpa dig.
Klicka här för att svara