MathiasS skrev:
Du skulle kunna posta ett inlägg rörande psykiskt lidande i "Jag har gjort mig illa tråden" i en annan del av forumet. Och vinna tävlingen.
Hehe.. då får man ju svart på vitt att man var klantigast :)
 
Kolla med kökstillverkaren hur lådorna ser ut. Vi valde några 25 cm höga lådor men det är enbart lådfronterna som är så höga – själva lådstommarna är bara drygt 7 cm höga. Vi har plastpåsar i en sån låda och alla (jag menar ALLA) plastpåsar åker ur och samlas längst in bakom lådan. Nån gång ska jag snickra egna kanter runt lådorna men tidsplanen för det är inte på långa vägar lika optimistisk som ni med de ursågade bänkskivorna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.