Kolla med kökstillverkaren hur lådorna ser ut. Vi valde några 25 cm höga lådor men det är enbart lådfronterna som är så höga själva lådstommarna är bara drygt 7 cm höga. Vi har plastpåsar i en sån låda och alla (jag menar ALLA) plastpåsar åker ur och samlas längst in bakom lådan. Nån gång ska jag snickra egna kanter runt lådorna men tidsplanen för det är inte på långa vägar lika optimistisk som ni med de ursågade bänkskivorna.