Hejsan!! Vi ska skaffa ett 1 plans villa med källare, å där är en ej färdig bastu. Jag undrar vad för typ av aggregat man kan ha i den typen av hus å vad för alternativ av aggregat det finns?
Om du inte har några "krav" på typ av aggregat, så hade jag nog valt ett el-aggregat i ditt fall. Blir ju betydligt enklare i en befintlig kåk då du slipper skorsten osv.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.