Hej!
Har kopplat in diskmaskinen men trillar ut vatten från både utloppet som sitter längst upp och överfyllningsröret på sidan.
Vad behöver jag göra här?
Kalle
Har kopplat in diskmaskinen men trillar ut vatten från både utloppet som sitter längst upp och överfyllningsröret på sidan.
Vad behöver jag göra här?
Kalle
Hej, jag ersatte det tidigare vita röret med en ny då den gamla var sliten. Den gamla hade ingen slangklämma. Men kanske är så som du säger. Det sipprar ut vatten från båda rören. Både den uppe och den från sidan.ådal skrev:
Renoverare
· Uppsala
· 2 169 inlägg
Ska inte diskmaskin sitta på sticket breve? Den högre?
Klicka här för att svara




