328 606 läst ·
2 979 svar
329k läst
3,0k svar
Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd)
Ett litet tips (eller önskemål) för er som postar i den här tråden - gå in i er profil och under inställningar, i raden "Från" skriv var ni bor (typ region eller så om man inte vill vara så precis). Det syns sedan i signaturen under ert alias. Särskilt i den här tråden blir jag alltid nyfiken på var i landet bilderna är tagna - det är så kul att se hur våren sprider sig norrut.
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 473 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 473 inlägg
Ok, det ska jag göra 👍 Men för att stilla din nyfikenhet redan nu, så bor jag utmed Smålands ostkust! 😀D Dublin skrev:Ett litet tips (eller önskemål) för er som postar i den här tråden - gå in i er profil och under inställningar, i raden "Från" skriv var ni bor (typ region eller så om man inte vill vara så precis). Det syns sedan i signaturen under ert alias. Särskilt i den här tråden blir jag alltid nyfiken på var i landet bilderna är tagna - det är så kul att se hur våren sprider sig norrut.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 214 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 214 inlägg
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 473 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 473 inlägg
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 473 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 473 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bina har kommit ut! Fint att vårkrokusarna blommar tidigt så bina får mat! 💜
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och pelargonerna fick komma ner från vintervilan på vinden, och blev nerklippta 🌸
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 214 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 214 inlägg
Härligt!Wooe skrev:
Skulle du kunna antingen komplettera din profil med var du bor i landet eller skriva det i dina inlägg i den här tråden?
Det blir roligare när man vet hur långt våren har kommit i olika delar av landet.