1 421 622 lĂ€st ·
17 789 svar
1422k lÀst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
K
Kakelugnen566
HusÀgare
· SmĂ„lands ostkust
· 1 460 inlĂ€gg
Kakelugnen566
HusÀgare
- SmÄlands ostkust
- 1 460 inlÀgg
Om du har möjlighet, se denna film https://en.wikipedia.org/wiki/My_Octopus_TeacherAlfredo skrev:
Dessa Àr ocksÄ intressanta
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlĂ€gg
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlĂ€gg
HÄller delvis med - strimlorna nÀr vi *svenskar* tÀnker Kebab, Àr en Döner Kebab, en Shish Kebab Àr ett spett. Shawarma liknar kebab, men kan vara i bitar och inte alltid strimlor. Oftast kött frÄn lamm.GoC skrev:
Ăr inte dryg, har vistats i mĂ„nga mellanösternlĂ€nder under lĂ€ngre tid.
Redigerat:


