1 421 790 läst ·
17 790 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
DAGENS MIDDAG:
Frysfynd.. inte riktigt säker på vad det var (än, fast vi ätit upp det..).. men TROR det var nått hm tacolikt.. med kyckling i (typ nån gryta ..) .. när jag provsmakat .. så var det iaf för gott att låta gå till spillo 😜
Så korvgryta fick vänta en dag till.. och det blev wrap till middag.. med grytan, tortilla, grönsaker och vitlökssås - och lite riven ost!
Frysfynd.. inte riktigt säker på vad det var (än, fast vi ätit upp det..).. men TROR det var nått hm tacolikt.. med kyckling i (typ nån gryta ..) .. när jag provsmakat .. så var det iaf för gott att låta gå till spillo 😜
Så korvgryta fick vänta en dag till.. och det blev wrap till middag.. med grytan, tortilla, grönsaker och vitlökssås - och lite riven ost!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack men det behövs inte, tycker det är dumt att slänga sånt man köpt och långt till närmaste butik så blev sånt som fannsJonatan79 skrev:
Men helt ok faktiskt
Edit, har bara 13v kyl utan kompressor så man får äta ur boxen för att få plats med ölen
Tyvärr så är enda gången ölen är riktigt kallt tidigt på morgonen när man ändå inte ska ha nån 😄
Neeej....AndersMalmgren skrev:
Två saker skulle sänka min livskvalitet.
1. Att Anders M skulle sluta skriva och driva med de som av någon anledning tar åt sig av ordet "pöbeln"
2. Att de avundsjuka, ohumoristiska, klenbegåvade som inte fattar att någon bara driver med dem, skulle lämna forumet.
Denna kombination slår ju "humorhörnan" 8 dagar i veckan.
Hobbyelektriker
· E
· 15 367 inlägg
Tycker det blivit vanligt bara de senaste åren att börja och sluta semestern mitt i veckan.


