1 339 271 läst ·
16 349 svar
1339k läst
16,3k svar
Vad blir det för mat?
Vet inte om man vågar posta något annat än napolitansk pizza här, men jag gör ett försök.
Jag föredrar tunna kanter och krispig botten, så som de gör den i Venedig. Om det är sant vet jag inte men han som lärde mig var född och uppvuxen i Venedig.
Oftast blir det men parma, pinje och ruccola eller kebabpizza, men idag kör jag ost.
Jag föredrar tunna kanter och krispig botten, så som de gör den i Venedig. Om det är sant vet jag inte men han som lärde mig var född och uppvuxen i Venedig.
Oftast blir det men parma, pinje och ruccola eller kebabpizza, men idag kör jag ost.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tackar för det.S sblixten skrev:Vet inte om man vågar posta något annat än napolitansk pizza här, men jag gör ett försök.
[bild]
Här råkar det alltid bli tunna kanter, hur jag än gör.
Så då kan det väl inte vara fel i alla fall.
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Fick en brand i latmansgrillen så det hann inte bli lika krispigt som jag vill ha det, men grymt gott var det.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Lite Gotti gott
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Min fru var i Assisi med jobbet i veckan och åt på en restaurang varpå pastan var det godaste hon ätit. Hon köpte sonika 2 olagade portioner som levererades i kylväska till hotellet på avresedagen.
En parmesan creme, stor bit parmesan och pasta som kokades i 19(!) Minuter.
Även om det nog krävdes en del att göra parmesancremen så var det väldigt enkelt att tillaga och var riktigt riktigt gott!
Även om det nog krävdes en del att göra parmesancremen så var det väldigt enkelt att tillaga och var riktigt riktigt gott!
Receptet glömde du 🙂A atomlab skrev:Min fru var i Assisi med jobbet i veckan och åt på en restaurang varpå pastan var det godaste hon ätit. Hon köpte sonika 2 olagade portioner som levererades i kylväska till hotellet på avresedagen.
Medlem
· Jämtland
· 116 inlägg