1 420 763 läst ·
17 766 svar
1421k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 192 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 600 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 600 inlägg
Grillat hamburgare ett par gånger i helgen, brukar ofta bli så för å göra av med div. tillbehör till hamburgarna.
I eftermiddags blev ägg å sillsmörgås i trevlig miljö för att klara sig framtill kvällens grillning.
/P
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
I eftermiddags blev ägg å sillsmörgås i trevlig miljö för att klara sig framtill kvällens grillning.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/P
Renoverare
· Stockholm
· 20 192 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 192 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 192 inlägg
Båda fina, jag har haft stugor både i skärgården (Dalarö) och vid en liten insjö i Dalarna; det ena förtar inte det andra även om, såklart, Dalaröutsikten var bättre/finare för att platsen var dyrare. Njut av båda, jag har ingen kvar men en stor tomt med utsikt över Magelungen.AndersMalmgren skrev:
Skitful bild på otroligt god hemgjord smörgåstårta!
Grannen knackade på sent igår kväll och lämnade en stor bit smörgåstårta som hon tyckte vi skulle ha till frukost så här första dagen på semestern, det räckte både till frukost och lunch 👌
Grannar
Grannen knackade på sent igår kväll och lämnade en stor bit smörgåstårta som hon tyckte vi skulle ha till frukost så här första dagen på semestern, det räckte både till frukost och lunch 👌
Grannar
Logga in
Skapa konto
Ser gott ut och snälla grannar. Själv ska jag med göra smörgåstårta i sommar.Lill72 skrev: