1 419 478 läst ·
17 742 svar
1419k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Jag tycker att det ska till en tunn skiva citron (som äts hel per mumsbit) för att lyfta vodkan.AndersMalmgren skrev:
Eller kanske inte skiva, åttondels eller så....
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Enda gången det är gott med mycket tillbehör till kaviaren är när man flyger då man får så mycket att det är roligt att testa lite hackat ägg och bröd. Men kul att du iaf provade Anders, jag står ändå på mig att en isad kall vodka är bättre 
Bra där, man skall inte äta upp den blivande avkomman till hotade arter.raveper skrev:
Är väl bättre att äta kackerlackor, syrsor eller mjöllarver. eller varför inte flamberade fästingar, ett fullständigt onödigt äckligt litet kryp.
Funkar säkert fint med ett glas champagne
GoC skrev:
Fästingar är absolut inte onödiga.
Det bästa är en kaviarmacka till 9 tiden och sedan en kaviar sked med vodka efter middagen.
Varför välja när man kan ta både och. Kanske som en ubåt.A atomlab skrev:
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Mitt ute i ingenstans, och samtidigt på gångavstånd från det vi kallar hemma har ett gäng drivna personer startat en hemma hos-restaurang, fantastiskt kul och gott att få avnjuta i deras hem. Det här kommer vi återkomma till!
/U
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/U
Vad gör fästingar för nytta utom att sprida smitta?A atomlab skrev:
Stören försöker i alla fall få leva ett liv i lugn och ro utan att någon lägger sig i deras barnafödande.