1 340 873 läst ·
16 365 svar
1341k läst
16,4k svar
Vad blir det för mat?
Fin ost det där, hittade en krusbärsmarmelad (fåglarna har ätit alla mina krusbär!) som var lagom syrlig och trevlig till. Kan tänka mig en marmelad med lite mer strävhet också.... funderar vidare på vad det kan vara. Salmbär?AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Vi hade en får/get bonde på Ljusterö som hade en så stört god fårbrie. Deras chevre var också oslagbar. Tyvärr lade de med :/Maria T skrev:
FredrikR skrev:
Friterad camembert är riktigt bra i rätt miljö. I normala fall är den väldigt mild men lite lagring så piffar den till si
Sanda gårdsbutik. Som även är en ägg farm. Dom har grymt mycket goda ostar. Brie får göras lite som man vill då det är en process. Men man får inte kalla den brie de meaux eller melunMaria T skrev:
Har i flera år besökt Gålö Gårdsmejeri men nu verkar de ha stängtAndersMalmgren skrev:
Medlem
· Jämtland
· 116 inlägg
Precis de jag menar, Sanda! Glömde bort vad de heter.A atomlab skrev:Friterad camembert är riktigt bra i rätt miljö. I normala fall är den väldigt mild men lite lagring så piffar den till si
Sanda gårdsbutik. Som även är en ägg farm. Dom har grymt mycket goda ostar. Brie får göras lite som man vill då det är en process. Men man får inte kalla den brie de meaux eller melun