1 339 805 läst ·
16 358 svar
1340k läst
16,4k svar
Vad blir det för mat?
Då vågar jag nog också svara.J jonko skrev:
Här är två av mina favoriter.
Crémant d'Alsace Chardonnay, Fernand Engel. Finns även på helflaska och är förmodligen exakt samma men den har jag inte provat.
Lanson Le Rosé. Fin torr champagne. I övrigt samma kommentar som ovan, men tvärtom när det gäller storlekarna.
Nä ateist.P pmd skrev:
Men ett barn är ett barn.
Blir sjätte barnet och det sista.
Men så länge som det inte är fara för någons liv så är det för både mig och frun att behålla och uppfostra..
Ta bort gör vi inte, men förstår och har största respekt för de som gör.
Det är ett svårt och fruktansvärt beslut..
Men ibland har man inget val eller helt enkelt vill inte.. Och det ska man få avgöra själv..
Jag är så stolt över alla mina barn och så även över detta knyte i magen..
Redigerat:
Testade du metoden i videon i inlägg #3398? Var det bökigt, eller lyckades du på första försöket?Maskintok skrev:
Jag känner mig lockad att prova om jag lyckas få tag på opastöriserad mjölk.
Om man gör mozzarella själv så kan man ju krydda den med vad som helst.
Redigerat:
Påminner lite om hur man gör kaffekask på sina håll. Lägg en enkrona i botten av koppen och häll på kaffe tills den inte syns. Häll sen på brännvin tills kronan syns igen.T Turbo_Tail skrev:Påminner om vår finska nationaldryck som är så vanlig att den inte har något namn,
Man tar första bästa glas eller mugg - egentligen vad som helst duger så länge föremålet inte läcker. Den odiskade kaffemuggen från imorse blir perfekt; är det fortfarande morgon så kan man med fördel hälla bort kaffet först.
Man tar ett blåbär och fyller tillbringaren med vodka. Gillar man inte den fruktiga smaken så är blåbäret valfritt.
För min egen del skippar jag helst kaffet helt.
Redigerat:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
lite pannkaka till frukost
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
När man ser dem
Blev fläsksida med sotad kål till lunch.
Grillat idag. Fick nåt infall och köpte karré, men hade som tur var backup-kyckling för inte blev den nå bra. Vet inte varför jag fick för mig att jag skulle ha gris när jag inte tycker om det
Dumt det där att handla på tom mage.
Får hoppas att det som hamnade i matlådan kan få vara kvar där iallafall, brukar ha lite svårt att låta bli
Får hoppas att det som hamnade i matlådan kan få vara kvar där iallafall, brukar ha lite svårt att låta bli
Logga in
Skapa konto