1 418 750 läst ·
17 729 svar
1419k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Jag eldade upp en tänkt NutellapizzaI ivp skrev:
"det ser ok ut, det ser ok ut, vänd, vänd *pfoff*.."
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Köpte en sådan en gång till dessert ,inte min grej 
Jag har helt snöat in på BBQ och byggde en egen "ugly drum smoker" i vintras som har gått varm i sommar. Jag hade en mindre sen tidigare som jag byggt av ett kvartsfat men det känns riktigt skönt att ha en fullstor med dubbla galler nu så att det aldrig blir platsbrist.
Ribs är ju löjligt gott så det blir det ofta.
Vill man gå all in med en riktig kaloribomb så kan jag rekommendera en Bacon Explosion eller Fatty som den även kallas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ribs är ju löjligt gott så det blir det ofta.
Logga in
Skapa konto
Vill man gå all in med en riktig kaloribomb så kan jag rekommendera en Bacon Explosion eller Fatty som den även kallas.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ja se till att bygga klart den för du kommer tycka att det var värt det i slutändan.nino skrev:
Den håller tempen väldigt stabilt över lång tid. Jag behöver bara ha ena kulventilen knappt halvöppen för att ligga på 120 grader. Det gäller dock att inte öppna locket för ofta för då har tempen en tendens att dra iväg men man kan begränsa det genom att stoppa lufttillförseln ett tag innan man tänkt öppna locket.
Jag har en moddad rostfri hink från Granngården som kolbehållare och den räcker i upp mot 6 timmar men vill man köra längre tid så är det ju bara att göra en större.