1 420 727 läst ·
17 765 svar
1421k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Man kan nästan ana av första bilden vad som stod på menyn här...
Mycket riktigt, hamburgare, äldste sonen kryddade och bollade 1kg köttfärs medans jag duschade min gamla och då svettiga kropp efter dagens cykeltur.
Blev för mycket på gång samtidigt för att osten skulle bli pålagd på stekbordet, ungarna förlät mig och alla tycktes vara nöjda och mätta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mycket riktigt, hamburgare, äldste sonen kryddade och bollade 1kg köttfärs medans jag duschade min gamla och då svettiga kropp efter dagens cykeltur.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blev för mycket på gång samtidigt för att osten skulle bli pålagd på stekbordet, ungarna förlät mig och alla tycktes vara nöjda och mätta.
Hamburgare igår till kvällen och i matlådan.FredrikR skrev:
[bild]
[bild]
Blev för mycket på gång samtidigt för att osten skulle bli pålagd på stekbordet, ungarna förlät mig och alla tycktes vara nöjda och mätta.![]()
Det är så jäkla gott
Lite sambal i färsen brukar bli bra, annars bara kryddor så kör jag
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Tipsa, rulla den malda högreven i en rulle (löst ska vara ganska luftigt). Skiva i lagom tjocka skivor. Blir luftgt och fina burgare av detFredrikR skrev:
[bild]
[bild]
Blev för mycket på gång samtidigt för att osten skulle bli pålagd på stekbordet, ungarna förlät mig och alla tycktes vara nöjda och mätta.![]()
Känner till, ta det direkt ur kvarnen, i färsens riktning allra helstAndersMalmgren skrev:
Nu var detta smashburgare, och säg inget till nån men detta var 15% köttfärs.. (som dessutom var nersatt 30% då den gick ut imorron
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 191 inlägg
Om ni kan hitta någon som säljer 8 veckors hängmörad högrev så testa detta. Köttet är nästan svart i färgen. Sjukt gott!