1 423 835 läst ·
17 826 svar
1424k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Kvällens middag i kylan.........
Paj.. med resterna av pork brisketen.. lök, champinjoner, broccoli, ädelost och äggstanning! Serverades med sallad
(uppläggningen blev tom dålig för att vara jag och jag är inte så brydd i normala fall haha.. men pajen hade inte hunnit "stanna" helt.. så det blev en lite smått kladdig hög bara.. när jag tog en liten flisa till 15 min senare.. då var den perfekt!)
Paj.. med resterna av pork brisketen.. lök, champinjoner, broccoli, ädelost och äggstanning! Serverades med sallad
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västernorrland
· 2 105 inlägg
Varje vecka lagar jag till en hemlig tre-rätters middag, som med få undantag baseras på vad som faktiskt finns hemma i kyl, frys och skafferi. Vi kallar det för trerättersfredag.
Denna veckas meny blev:
Krämig champinjonsoppa med krispig ölkorv.
Ankbröst med svamprisotto och svartvinbärslök
Flamberad banan med vaniljglass.
Denna veckas meny blev:
Krämig champinjonsoppa med krispig ölkorv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ankbröst med svamprisotto och svartvinbärslök
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Flamberad banan med vaniljglass.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara





