1 421 620 läst ·
17 789 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Jättegod liten ”bakelse” som är lite som en korsning mellan muffins o mazarin 😊 med sylt!U Uffe A skrev:
Tillägg:
Kul o baka - lite udda 👍
Mycket avancerad kokkonst idag..
Två bitar baguette m leverpastej, lemonad med is och två stekta ägg 👍
Jag trodde jag klarat mig från makens förkylning.. men så var tydligen inte fallet 🤧 idag fick jag feber .. *mutter*
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två bitar baguette m leverpastej, lemonad med is och två stekta ägg 👍
Jag trodde jag klarat mig från makens förkylning.. men så var tydligen inte fallet 🤧 idag fick jag feber .. *mutter*
Bokade en hjärtformad smörgåstårta (köttbulle 😳) inför Alla-❤️dag redan för någon vecka sedan.. (innan jag blev sjuk).. perfekt när varken humör el hälsa är på topp!
Mycket gott‼️ (har aldrig sett en ”smörgåstårta köttbulle” innan - kul ju.. )
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mycket gott‼️ (har aldrig sett en ”smörgåstårta köttbulle” innan - kul ju.. )









