1 419 120 läst ·
17 735 svar
1419k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Genvägslasage - ingen bechamelsås, bara ricotta o lite vätska i köttfärsen. Ajvar istället för tomatsås.
Middag hos dottern - ugnsbakad potatis zucchini o svamp i grekisk marinad. Stekt halloumi till det.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Middag hos dottern - ugnsbakad potatis zucchini o svamp i grekisk marinad. Stekt halloumi till det.
Logga in
Skapa konto
Rensat dagens usla skörd, har varit för torrt hela sommaren. Får hopps sista dagarnas fuktiga nätter sätter fart på de små rackarna.
Skall skära till och förvälla och frysa in allt ikväll,
så blir det förhoppningsvis nån toast med öl vid hemkomst på torsdag .
Skall skära till och förvälla och frysa in allt ikväll,
Logga in
Skapa konto
Kylskåpsrensning..
DAGENS
PASTA (gratäng?) med lite ditten o datten… kyckling, lök, rädisor, tomater, mozzarella, paprika, padrones.. (svartpeppar, sambal.. salt, cf)
DAGENS
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
PASTA (gratäng?) med lite ditten o datten… kyckling, lök, rädisor, tomater, mozzarella, paprika, padrones.. (svartpeppar, sambal.. salt, cf)
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Söndagskväll på jobbet.
Bra grejor framdukade. Revbensspjäll med gratinerad Zucchini. Rostat bröd med smör och vitlök samt oliver, kronärtskocka, musslor och Vellost.
Har även nykokta rödbetor och majs men de lyckas jag inte ens med den bästa vilja pressa i mig.😁
Typiskt. Bilden är tydligen funktionsvarierad, så det blir till att använda fantasin istället
Lite majs med smör går nog ner ändå.
Bra grejor framdukade. Revbensspjäll med gratinerad Zucchini. Rostat bröd med smör och vitlök samt oliver, kronärtskocka, musslor och Vellost.
Har även nykokta rödbetor och majs men de lyckas jag inte ens med den bästa vilja pressa i mig.😁
Typiskt. Bilden är tydligen funktionsvarierad, så det blir till att använda fantasin istället
Lite majs med smör går nog ner ändå.
Redigerat: