1 419 283 läst ·
17 740 svar
1419k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Blev utsläppt på internet igen och hittade direkt nåt att testa till lunch
Pizza med botten gjord på vispad äggvita och majsstärkelse. Jag var mycket skeptisk till en början, men jag får erkänna att det är ett utmärkt alternativ om man tycker att man äter för god mat i vanliga fall.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Pizza med botten gjord på vispad äggvita och majsstärkelse. Jag var mycket skeptisk till en början, men jag får erkänna att det är ett utmärkt alternativ om man tycker att man äter för god mat i vanliga fall.
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Ja det där 'www...' Vad är det för otyg?Storsockret skrev:
Besök i Borlänge=alltid trevligt 😀, sönerna boendes i Falun resp Borlänge kom och vi käkade på Basta , åt kalvfärs köttbullar i tomatsås med pasta. Frugan åt nån seafoodpasta , äldste son oxfilepasta , yngste Margarita pizza , mellan sonen Carbonara och hans flickvän seafoodpasta.
Efter blev det pannacotta till mig och Tiramisu till mellanpojken och hans tjej.
Bra mat och service,👍 men värdelösa u formade bord.👎
Efter blev det pannacotta till mig och Tiramisu till mellanpojken och hans tjej.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Man skulle kunna tro att jag blev avskräckt från influenser-recept tidigare, men icke! Så, det här wrap av morot, ägg och ost. Fyllde det med grekisk yoghurt, kyckling, rödlök, jalapeno och tomat.
Det var ganska gott men kanske inget jag gör igen. Fick dock överge tanken att äta det som en wrap ganska fort och istället ta till bestick.
Det var ganska gott men kanske inget jag gör igen. Fick dock överge tanken att äta det som en wrap ganska fort och istället ta till bestick.
Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Min bild av Basta och ljudnivån/människotätheten är att några kalla innan innan maten kommer underlättar. 😇🫣F fusion skrev:Besök i Borlänge=alltid trevligt 😀, sönerna boendes i Falun resp Borlänge kom och vi käkade på Basta , åt kalvfärs köttbullar i tomatsås med pasta. Frugan åt nån seafoodpasta , äldste son oxfilepasta , yngste Margarita pizza , mellan sonen Carbonara och hans flickvän seafoodpasta.
[bild][bild]
Maten har aldrig varit dålig där, mycket god Tiramisu.