Japp brukar frysa in familjen när de blir jobbiga! ;D ;D
Faktum är att vi, förutom ytterligare en investerad jänkarkyl, skall ha en liten vinkyl inbyggd i köket....där kommer jag nog ha lite öl och annat som annars skulle hamnat i kylen...
Sen är jag övertygad om att de på sikt kommer bli en liten extrakyl i garaget för tillfällen när man skall förbereda släktmiddag mm.
Så har vi idag men tänkta sälja med detta när huset går under klubban!