Gunverth....you need to get over there man ;).....det har hänt en del de senaste åren....de detaljer du nämner hör ihop med 80-talet om man inte befinner sig i sk red neck states....

Sophia.....din analys är rätt, så här ser ett exempel ut....Deutsche qualität!  ;D

B0002753.jpg
 
Åh vad jag har missat! *S* Fast vi har en bänk mellan kyl och frys så det är inte att tänka på... Men visst i rätt kök är det ju snyggt! :D Tack för "lektionen" :)
 
Japp brukar frysa in familjen när de blir jobbiga! ;D ;D
Faktum är att vi, förutom ytterligare en investerad jänkarkyl, skall ha en liten vinkyl inbyggd i köket....där kommer jag nog ha lite öl och annat som annars skulle hamnat i kylen...

Sen är jag övertygad om att de på sikt kommer bli en liten extrakyl i garaget för tillfällen när man skall förbereda släktmiddag mm.

Så har vi idag men tänkta sälja med detta när huset går under klubban!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.