Fick Bromma lokaltidning idag och där fanns en annons från ett företag som heter energisparbolaget AB som har en Luft/Vatten pump inst. och klar för 47000:-? De har döpt den till "folkvärmaren" ESB, har nu mejlat dem för att få info. För på hemsidan stod det inte mycket om just Luft/Vatten. Det inst. Panasonic Luft/Luft i vanliga fall. Den ska vara testad av Statens Provningsanstalt, men jag har inte hittat något om den där.
Är det någon som vet något om detta märke-företag?
www.energisparbossan.se
Tjo,
Jens