Fick Bromma lokaltidning idag och där fanns en annons från ett företag som heter energisparbolaget AB som har en Luft/Vatten pump inst. och klar för 47000:-? De har döpt den till "folkvärmaren" ESB, har nu mejlat dem för att få info. För på hemsidan stod det inte mycket om just Luft/Vatten. Det inst. Panasonic Luft/Luft i vanliga fall. Den ska vara testad av Statens Provningsanstalt, men jag har inte hittat något om den där.

Är det någon som vet något om detta märke-företag?
www.energisparbossan.se

Tjo,
Jens
 
Har nu fått info på värmepumpforumet, det är tydligen gamla nordic air gänget som är i farten igen!! >:(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.