Hej alla elisar!
Kan någon tala om för mig vad det är som jag hittat bland mina elprylar???
Mvh
 
Redigerat:
bild??
 
  • Gilla
babianarmar
  • Laddar…
Håller på o försöker få in den det strular.... Kommer snart
 
De säger att jag inte är inloggad och att jag ska ta kontakt med administratör
 
Ett dramaturgiskt genidrag.
Hatten av!
/R
 
RubenVidTuben skrev:
Ett dramaturgiskt genidrag.
Hatten av!
/R
ImageUploadedByByggahus.se1390661007.352795.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
babianarmar skrev:
[bild]
ImageUploadedByByggahus.se1390661154.021890.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Beteckningen är vde 0435
 
Redigerat:
Det är ett multifunktions tidrelä, omställbart på många sätt.
 
Du har inga bättre bilder?
Mycket svårt att se något
 
Jo jag har ganska bra bilder i mobilen men det verkar inte gå o ladda upp från den :(
 
Det är ett bra tidrelä, var nöjd med det om du har nytta av det.
 
babianarmar skrev:
Beteckningen är vde 0435
Nej, det är ett tidrelä fabrikat Tele och serien Octo med typ OM1. Som sagt ett riktigt fint relä med många funktioner och multispänning.
 
  • Gilla
babianarmar
  • Laddar…
Ber om ursäkt för dom kassa bilderna, måste kolla varför jag inte kan ladda upp från mobilen!
Jag ska se om jag kan hitta nåt användningsområde samt lite kopplingsanvisningar till den!
 
Kopplingsanvisningar står väl på bilden?
 
Visst är det så! Jag menade mer en funktionsbeskrivning av reläet
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.