En något dum fråga kanske, men i vilken situation skulle man vilja justera vredet för ventilationsröret in i lägenheten?

vred.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det där är ett gammal injusteringsspjäll.
Enda gången man normalt vill ändra på spjället är om man bygger om ventilationssystemet.
 
När silvertejpen trillar av och luften sugs in där istället för badrummet.
 
stake skrev:
När silvertejpen trillar av och luften sugs in där istället för badrummet.
Nja, det kommer bara eventuellt att dras endel tjuvluft via skarven.
 
Demmpa skrev:
Nja, det kommer bara eventuellt att dras endel tjuvluft via skarven.
Jaa...
 
I
Jag skulle kunna tänka mig att ha det helt öppet på sommaren och stänga ned lite på vintern för att spara värme. Men du skriver lägenhet, så rör du det påverkar du övriga lägenheter på motsatt sätt, blir kanske inte så populärt.:rolleyes:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.