Hej,
Vad är detta som finns bland rören?
Blev nyfiken, testade att vrida åt båda hållen, det gick inte. Den sitter på runt 20 iaf. Vad kan detta vara och varför går inte det att vrida?
Ren nyfikenhet, ingen aning vad detta är.
är den rätt inställd?
Vad är detta som finns bland rören?
Blev nyfiken, testade att vrida åt båda hållen, det gick inte. Den sitter på runt 20 iaf. Vad kan detta vara och varför går inte det att vrida?
Ren nyfikenhet, ingen aning vad detta är.
är den rätt inställd?
Redigerat av moderator:
Jag som trodde att värmeregleraren i badrumsväggen var termostat. Har ingen annan golvvärme än i badrummet, varför sitter den termostaten under köksbänken? Är gradinställningen på termostaten korrekt?
Helt okunnig inom detta ämne
Mvh
Helt okunnig inom detta ämne
Mvh
Redigerat av moderator:
varför någonting sitter någonstans vet bara den som gjort detSebbe c skrev:
Klicka här för att svara
