13 966 läst ·
64 svar
14k läst
64 svar
Vad är detta? Grävde och fann dessa på min skogstomt.
det var i sverige haha så vad har du att komma med nuB Bästerortarn skrev:Mmm, vi har förstått att det är annorlunda i Frankrike. Det har du klargjort i många tidigare trådar. Uppenbarligen är vetenskapen annorlunda där också.
Även om det är svårt för dig att greppa skillnaden mellan oätligt/giftigt så bör det ändå påpekas att bara för att vissa hundar klarar det så är det INTE ogiftigt.
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 698 inlägg
skulle säga att franska veterinärer är bättre en svenska. polarna i sverige brukar skämta om att åka ner hit för till och med priset att köra ner skulle dom spara många tusen på priset för vad svenska veterinärer tar betalt här det väldigt få som har hund försäkring alls behövs inteB Bästerortarn skrev:Mmm, vi har förstått att det är annorlunda i Frankrike. Det har du klargjort i många tidigare trådar. Uppenbarligen är vetenskapen annorlunda där också.
Även om det är svårt för dig att greppa skillnaden mellan oätligt/giftigt så bör det ändå påpekas att bara för att vissa hundar klarar det så är det INTE ogiftigt.
Tryffelsvamp. Vår hund älskart.
Ja förstår om du har åsikter om vaccin och om jorden är platt eller inte 😄M maria01 skrev:
Nej det är ingen myt.M maria01 skrev:
Men, det är mängden ren kakao som är avgörande!
Vanlig godischocklad typ mjölkchoklad osv är inget problem för de flesta hundar, finns/fanns tom speciell hundchocklad en gång i tiden.
Men jag skulle aldrig ge mörk choklad med typ 70% kakao till en hund.
Sen är ju som vanligt även mängden en faktor.
Kan du påvisa sambandet mellan lågt pris/hög kompetens?M maria01 skrev:
Om det är riktigt så måste man ju verkligen omvärdera allt!!!
Nu blir jag lite nyfiken. Du visste redan att det gick bra med din hund och hade bilden klar för dig att det är en myt. Varför fortsatte du i flera år att fråga veterinärerna om det?M maria01 skrev: