Hei,
Jgg skall sälja huset och väntar på takstmann skall komma nå i vecka, men upptäckte en sak i sluken i duschen som jag inte helt vet vad det innebär och om det något som takstmannen kan ge TG3 anmärkning på.
Det ser och känns som det er cement eller liknande som saknas, det er ett hål som går ca 3cm in, men nedåt är det inget specielt.
Vi har dusch direkt på flis i andra våningen och det är också fel fall på golvet i från sluken. Är det något allvarlig och vad tror ni takstmannen säger?
Huset är byggt 2006.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tusen tack for hjälpen!